Τροφές και ανοσοποιητικό

Οι διάφορες λοιμώξεις ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό μας σύστημα για την φυσική άμυνα του σώματος. Δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε αποτελεσματικό το ανοσοποιητικό σας σύστημα απλά ακολουθώντας μια προσεκτική και ισορροπημένη διατροφή.

Οι συχνές αλλαγές του καιρού, με ξαφνικές βροχές από τη μία και ζέστη από την άλλη, είναι από τις πιο συνηθισμένες αιτίες κρυολογήματος ή άλλης σοβαρής λοίμωξης της κοινότητας.  Το ανοσοποιητικό μας σύστημα για να είναι σε θέση να τις αντιμετωπίσει πρέπει να είναι ενισχυμένο.

Η άσκηση, η επαρκής ξεκούραση και τα ζεστά αφεψήματα σε συνδυασμό με τις κατάλληλες θρεπτικές τροφές θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι στις ιώσεις. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή όσο περισσότερες από τις παρακάτω τροφές μπορείτε.

Οι τροφές που θωρακίζουν είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πορτοκάλια, Γκρέιπφρουτ, Λεμόνια, Ακτινίδια, Παπάγια, Κόκκινες και Πράσινες Πιπεριές, Σπανάκι, Μπρόκολο και Κουνουπίδι, γιατί είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, που θεωρείται σημαντικός σύμμαχος του ανοσοποιητικού στον αγώνα κατά του κοινού κρυολογήματος.

Καρότο, Συκώτι, Κόκκινο Κρέας, Πάπρικα, Γλυκοπατάτα, Αποξηραμένα Βερίκοκα, Κολοκύθα και Γαλακτοκομικά προϊόντα, για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη A, που ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την άμυνα του οργανισμού.

Γάλα, Ξηροί Καρποί, Ψάρια, Αβγά και Δημητριακά, γιατί αποτελούν καλή πηγή του συμπλέγματος βιταμινών Β, που επίσης ενισχύουν σημαντικά το ανοσοποιητικό και νευρικό σύστημα.

Ελαιόλαδο, Ηλιέλαιο, Σογιέλαιο (και γενικά τα φυτικά έλαια), Ηλιόσπορος, Αμύγδαλα, Καρύδια και Λιναρόσπορος, γιατί η βιταμίνη Ε που περιέχουν είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό, που καταπολεμά τις ιώσεις.

Ιχνοστοιχεία που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα

Χόρτα, Μπανάνες, Σπόροι κολοκύθας, Κάσιους, Σκουμπρί, Σολομός, Τόνος, Αβοκάντο, Σόγια και Μαύρη Σοκολάτα, γιατί μας προσφέρουν το πολύτιμο μαγνήσιο.

Φιστίκια, Οστρακοειδή, Θαλασσινά, Ψάρια, Κόκκινο κρέας και Λευκά Μανιτάρια, γιατί είναι καλές πηγές σεληνίου, το οποίο μας τονώνει.

Φασόλια, Φακές, Συκώτι, Μοσχάρι, Κοτόπουλο, Γαλοπούλα, Σπανάκι, Αβγά και Αποξηραμένα Φρούτα, γιατί βοηθούν στην αύξηση του σιδήρου, που είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τον οργανισμό, καθώς όσοι έχουν έλλειψη σιδήρου συνήθως παρουσιάζουν και ευαισθησία στο κρύο.

Σογιέλαιο, Μαργαρίνη, Πράσινα Λαχανικά, Λιναρόσπορος, Σόγια, Καρύδια, Σολομός, Σαρδέλα, Πέστροφα και Γαλακτοκομικά Προϊόντα εμπλουτισμένα με ω-3 λιπαρά, γιατί τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-3) που περιέχουν συντελούν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Κρεμμύδι και σκόρδο, γιατί έχουν αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες.


Ωράριο λειτουργίας

Ιατρείο Κηφισιάς

Αιμοδιάγνωση MED, 210-8075448
Χαριλάου Τρικούπη 197 Κηφισιά 14564

Τρίτη 13:00 με 16:00

Ιατρείο Αθήνας

Doctor's Hospital, 210-8807000
Κεφαλληνίας 26, Αθήνα 11257

Πέμπτη 13:00 με 16:00

Ιατρείο Γλυφάδας

Mediterraneo Hospital, 210-9117000
Ηλείας 8, Γλυφάδα 16675

Κατόπιν ραντεβού

Ιατρείο Αμαρουσίου

210-6100880
Αλαμάνας 3, 15125, Μαρούσι

Καθημερινώς 16:00 με 21:00 εκτός Πέμπτης
Όπισθεν Ιατρικού Κέντρου, στη διασταύρωση της Αττικής Οδού (έξοδος 11) με τη Λ. Κηφισίας

Ιατρείο Αμπελοκήπων

Βιοκλινική Αθηνών, 210-6962600
Γερουλάνου 15, Αθήνα 11524

Πέμπτη 16:00 με 18:00
Πλησίον εξόδου metro Πανόρμου

Πρωινά και Σάββατο πρωί δεχόμαστε επισκέψεις στο Ιατρείο Αμαρουσίου κατόπιν ραντεβού.

Για επείγοντα περιστατικά καλέστε: 6979683589

  • Τηλέφωνο: 210 6100880

  • Κινητό: 6979 683589

  • E-mail: [email info@athensallergy.gr]

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αλλαγή Χρώματος
visa mastercard